Szukaj na tym blogu

wtorek, 14 lutego 2012

16. Ryz jajeczno-mleczny, jabłkowo-dyniowo-korzenny.

Ryz jajeczno-mleczny, jabłkowo-dyniowo-korzenny.
Czyli pełna improwizacja...
Ugotowałam ryż, wrzuciłam na patelnię i podlałam mlekiem. Chwilę podsmażyłam i dodałam jajko roztrzepane z niewielką ilością mleka i aromatem waniliowym.
Poczekałam aż się trochę zetnie i oblepi ryż.
Wcześniej ugotowałam jabłko z suszonymi śliwkami, rodzynkami i podprażonymi orzechami. Dodałam do tego cynamon i przyprawę do piernika.
Na ryż nałożyłam jabłka, polałam to jogurtem (przez przypadek znalazłam jeszcze trochę dynię marynowaną na słodko w lodówce), dodałam dynię(resztki których nie zdążyłam zjeść prosto ze słoiczka) i posypałam cynamonem.
To chyba koniec mojego wywodu :) Wygadałam się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga