Szukaj na tym blogu

piątek, 17 lutego 2012

30. Poziomkowe naleśniki

Poziomkowe naleśniki nadziane czekoladowym satino, jeden w formie sakiewki z cynamonowym twarożkiem,
kiwi, ulubiona czekolada (Gorzka Wawel 90%),
kawa
Przepis:
3-4 białka
czubata łyżka kisielu (ja akurat miałam pod ręką poziomkowy)
trochę mleka (na oko 1/3 szklanki)

Ubiłam całość chwilę blenderem, tak żeby się połączyło, nie było grudek, ale żeby nie było też piany.
Można czymś posłodzić (nie słodziłam, bo nadzienie było jak dla mnie bardzo słodkie).
Smażyłam na rozgrzanej patelni teflonowej przetartej oliwą.


13 komentarzy:

  1. Są po prostu świetne ! Koniecznie wrzuć przepis ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. też lubię tę czekoladę ;) ale moja ulubiona to chyba gorzka kawa kardamon :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten w postaci sakiewki prezentuje się świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne! Artystka z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja Cię kręcę ! Jakie cudne te naleśniki !
    Za takie śniadanko dałabym się pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaacie są przecuudne! :) poziomki miksujesz z ciastem ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie wyglądają! Czekam na przepis ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki kolor nastraja optymistycznie na cały dzień a smak pewnie godny pozazdroszczenia:) dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny ten przepis, w życiu bym nie pomyślała, że z samych białek, łyżki kisielu i odrobiny mleka wyjdą takie cuda ! Aż mi się wierzyć nie chce xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez grama mąki ? ;o Cudowne !

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga