Szukaj na tym blogu

niedziela, 4 marca 2012

45. Ryżowo-orzechowo-kokosowo-czekoladowo





Ryż z satino czekoladowym, maca miodowa z masłem orzechowym i jogurtem naturalnym
wszystko posypane prażonymi wiórkami i migdałami
kawa z mlekiem




Dzisiaj wyjątkowo wcześniej wróciłam ze szkoły,ale jestem wykończona jak nigdy.
Dlatego pewnie jak zwykle zajrzę do Was późnym wieczorem jak pewnie wszyscy już będą dawno smacznie spać :)
Zakupiłam danio waniliowe, które ostatnimi czasy stało się tak popularne.
Dałam się już uprzednio namówić na satino które bardzo mi posmakowało. Zobaczymy jak będzie tym razem :P

Serek wypróbowany. Według mnie  jest lepszy niż ta okropnie słodka wersja pierwotna.
Jednak podzielam zdanie Kikimory i Ervishy, że najlepszy jest serek, lub jogurt naturalny np. zmiksowany z owocami, kakao, orzechami itp. itd. opcji jest pełno :D Tak więc dalej sama będę Tworzyć smakowe jogurty i serki , bo ich smak mi najbardziej odpowiada :)
Dobrze jest czasem spróbować czegoś nowego, ale  Danio raczej już nie kupię.

16 komentarzy:

  1. chciałabym takie śniadania do łózka ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta maca z masełkiem musiała byc pyszna <3

    Co do Danio.. jeśli masz na myśli light - to jest kompletnie bez smaku ;< z dwojga złego light lepsze śmietankowe, ale i tak nic nie pobije danio nie-light ^^

    ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danio NIELIGHT ma nieciekawy skład. Papayo po co faszerować się trzema-czterema łyżeczkami cukru? Tak tyle mniej więcej ma danio przez Ciebie polecane Danio light śmietankowe ma idealny smak-ale jest okropnie mdł
      Danio waniliowe nie jest słodkie ale ma smak.

      Satino! Uwielbiam uwielbiam! Z jogurtów za naszą kochaną Sandy polecam słodką Bakome dosładzaną owocami :D

      Usuń
  3. i tu się nie zgodzę! moim zdaniem właśnie śmietankowe jest całkowicie nijakie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozpieszczasz się! :)
    Ja do tego danio jestem nastawiona sceptycznie. Wolę sobie kupić naturalny serek homogenizowany bez żadnych dodatków i zjeść sam, albo dodać coś do niego, w zależności do tego jak mi się zachce.
    PS. Zapraszam na mojego bloga, zostałaś otagowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę też naturalny/ śmietankowy serek i jak mam ochotę zjeść go na słodko dodaje do niego miód czy domową konfiturę

      Usuń
  5. Mmmmmmm ryż z satino <3
    Ja też dałam się namówić najpierw na satino light, które pokochałam, potem na danio light, od którego jestem teraz uzależniona (kupiłam w czwartek) :P

    OdpowiedzUsuń
  6. To Satino light? Zdecydowanie lepsze jest waniliowe. Ale wiesz ze podobno Satino uzaleznia ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak light. Budyń bardziej lubię czekoladowy niż waniliowy, więc wyszłam z założenia, że satino raczej też :) Ale następnym razem jak tylko mnie najdzie na nie ochota,spróbuję waniliowego (jeśli gdzieś go dostanę, bo dotychczas w oczy rzuciło mi się tylko czekoladowe).

      Usuń
  7. ten ryż z satino musi obłędnie smakować ;D
    pychota ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pyszny bo kiedyś jadłam :D A jeszcze lepszy jest ryż z serkiem wanilowym :D

      Usuń
  8. Mi też tak średnio smakuje. Ale tradycyjnego Danio nigdy nie wyrzucę, na nim się wychowałam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadlam truskawkowe i jagodowe i dla mnie za słodkie. Waniliowe jest ok :D Jednak wa wolę Bakusie biszkoptowe albo malinowe. Smaczne są jeszcze Z serii MenuB o smaku suszonej śliwki czy jeżyna-głóg

      Sue przecież miałaś nie jeśc słodyczy :D A serki homogenizowane do nich sie zaliczasz ?

      Usuń
  9. Słodkosłone wymiatają. Próbowałam na degustacji paprykowe i owoce leśne. Niestety wiosennych warzyw w sklepie nie było(a szkoda). Przypominają mi w smaku zmutowane krakersy jednak z o wiele mniejszą zawartością soli.
    Te na słodko są dobre, ale bez rewelacji. Nie przekonują mnie po prostu. Wolę od nich zwykłe herbatniki bez dodatków popite kubusiem =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak czekoladowo to ja serdecznie zapraszam do włączenia się w czekoladowy projekt, szczegóły u mnie na blogu :))

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga