Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 marca 2012

63. Słodkie tosty

Tosty z chleba orkiszowego z masłem orzechowym, bananem, ananasem i kokosem
serek wiejski i  resztki banana
serek naturalny z bananem i kakao, oraz z samym bananem ułożone warstwowo
koktajl (kefir, cytryna, miód, cynamon)
Cieszę się, że ktoś wymyślił ten patent z tosto-goframi  :)
Rano mój toster przeżywał jakiś kryzys i wyjątkowy spadek formy. Tosty były już zrobione, więc trzeba było sięgnąć po gofrownicę, żeby dokończyć dzieła.
Serek zainspirowany tym serkiem Kikimory.

15 komentarzy:

  1. Ja serek naturlany lubie mieszać z cynamonem i dawać na kanapki :D Urocze te tosty w gofrownicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię serek z cynamonem :) Ale chyba częściej jednak na naleśniki go kładę, albo zawijam w papier ryżowy.

      Usuń
    2. Ja lubie tez z goframi :D

      Usuń
  2. Tosty z gofrownicy, tosty z grilla, gofery z grilla czy tostownicy-ważne że podpieczone ♥
    Serek z cynamonem, przyprawą do piernika w naleśnik i polać musem owocowym *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, byle by chrupało :) Korzenny serek mmmmm ;D

      Usuń
  3. O nie !!! Ja chcę tosta ! One mówią do mnie, krzyczą 'eat me' . Oddawaj ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że Cię zainspirowałam :)
    Muszę spróbować tostów z gofrownicy, bo odkąd mój toster jest kaputt bardzo doskwiera mi chęć na tosty...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też, odkąd moja kochana mama zabrała toster do pracy, robię sobie moje tosty w gofrownicy, niezły patent, gdybym wiedziała o tym wcześniej nie kupowałabym w ogóle tosterka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm jak zwykle same pyszności! porywam tościka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, ale bajer ! :D tosty z gofrownicy :D :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Aa uwielbiam te smaki !
    Pyszne śniadanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, tak patrzę na te tosty i mam ochotę coś zjeść. Ale mój żołądek się buntuje.. Buu. Boli.
    Pycha!

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga