Szukaj na tym blogu

sobota, 25 lutego 2012

Owsiankowy mix na kefirze,
z ubitą pianą z białek (do różowej części jest dodany koktajl truskawkowy) i jeżynami z kompotu
koktajl truskawkowo-kefirowy
Nie mam ostatnio za bardzo czasu żeby do Was zaglądać :( Dziś mam szkołę, a wczoraj na ostatnią chwilę odrabiałam zadania i kompletowałam teczkę. Jak bm tego nie mogła zrobić chociażby tydzień wcześniej :P
Obiecuję, że nadrobię zaległości jeśli nie jutro, to na pewno po weekendzie. I jakoś to wszystko ogarnę, żeby były większe zdjęcia.
Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. pychotka! ślicznie wygląda, tak różowo :)
    też mam niestety duużo nauki ! ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że pomimo tak napiętego grafiku znajdujesz czas na wrzucanie śniadań, bo są na prawdę bardzo apetyczne ;D

    I oczywiście czekam na nowe posty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. O, taka oszukana bita śmietana. :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajuu wszyscy mają maliny i inne takie a ja nie. Zazdraszczam! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja właśnie też ubolewam, bo nie posiadam żadnych owoców tego typu... Pyszny zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super koktajl.
    Chyba oszaleję, z tysiąca blogów kuszą mnie truskawki :P.

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga