Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 marca 2012

69. Ryżowo- otrębowe wiejskie placuszki

Placuszki z ryżu otrębów i serka wiejskiego z  jogurtem naturalnym i gorzką czekoladą
herbata zielona z marcepanem
Placuszki powstały dość spontanicznie, z ryżu który został po wczorajszym obiedzie
ryżowo tuńczykowo warzywnym.
Wyszły może i nie za piękne, ale za to jakie dobre :P
Zawsze to miła odmiana od zwykłego ryżu w miseczce
(chociaż i taki uwielbiam).
Następnym razem muszę coś zmienić bo odrobinę się rozlatywały :)

15 komentarzy:

  1. Placuszki ryżowe brzmią ciekawie :)
    Dawno nie jadłam gorzkiej czekolady

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy pomysł, a jaka to herbata? :) dobrze smakuje?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też o takich myślałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham ryż na mleku ;d wgl kocham ryż dlatego kradnę placuszki ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm ryżowe! pysznie wygląda ta wieża ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Placki śniadaniowe z ryżu- tego jeszcze nie było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ryżowych jeszcze nie robiłam. Wyglądają bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny pomysł na ryż : )

    OdpowiedzUsuń
  9. A przecież smak jest najważniejszy ! Ja bym się zdecydowanie na takie skusiła ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. nie moge sie zabarc za żadne placki na śniadanie, eh :D

    OdpowiedzUsuń
  11. omomom, przypominają mi ryżowy grzybek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj tam, wyglądają bardzo ładnie :)
    Fajnie je ułożyłaś, wyglądają trochę jak grzyb skalny na pustyni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ryżoholikiem i porywam placuszki ^^

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga